Waar kan ik mannelijke wietzaden kopen in de buurt?

Ik heb er al een aantal, want ik vind het erg mooie planten maar ik wil er nog wat meer. Een vriend van me zei dat je ze in tuinland ofzo kon kopen voor je vissen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
3.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook een zak vogelvoer kopen, bij de supermarkt of dierenzaak, daar zitten ook mannelijke hennepzaden in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En inderdaad ook bij de hengelsportzaak, hebben ze vaak hennep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen stinken ze zo!

Antwoorden (2)

Je kunt gewoon hennepzaden kopen, als het je om de sierwaarde gaat.
Wiet is hennep met een hoog THC-gehalte, dat heeft gewone hennep niet (wat die mensen die planten jatten uit velden waar hennepplanten voor de vezelteelt staan niet doorhebben).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst: je kunt geen mannelijke wietzaden kopen. Je koopt zaden, het is maar afwachten of ze mannelijk of vrouwelijk zijn.
Voor mensen die uit zijn op wiet die gegarandeerd vrouwelijk is zijn er speciale feminized zaden te koop, daar is 'hormonaal mee gerommeld'.
Maar speciale mannenzaden zijn er dus niet.
De zaden die jij zoekt kun je het beste zoeken in een dierenhandel of hengelsportwinkel. In veel visvoer en vogelvoer zitten hennepzaden, en vissers gebruiken heel vaak hennep om mee te vissen.
Stap eens naar binnen bij de plaatselijke dierenwinkel en vraag naar vis- of vogelvoer met hennep, daar kunnen ze je vast verder helpen.
Het is wel mogelijk dat er een paar vrouwelijke planten uit het zaad groeien, je kunt de bloemetjes dan gewoon verwijderen of eventueel de hele plant. Of misschien kun je dan aanl een liefhebber vragen of die de bloemetjes voor je komt oogsten.