Wat te doen met wespen in mijn conifeer op het balkon.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
5.1K

Het beste antwoord

Zelf een wespenval maken. Als volgt: Pak een grote plastic fles. Verwijder op een hoogte van ong. 6 a 7 cm de bovenste helft van de fles en plaats deze helft omgekeerd in de opening. Niet deze 2 helften vast of maak er een paar gaatjes door, waar een touwtje door kan en hang de fles op. Giet vervolgens wat limonade of bier in de fles. Alle wespen en andere vliegende insekten die in de fles kruipen kunnen er nooit meer uit en zijn dus nooit meer lastig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou een bedrijf inschakelen die wespen vernietigt.
De komende twee maanden kan het wespenvolk nog wel 5 keer zo groot worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er echt een wespennest zit, zou ik het professioneel laten verwijderen, kosten ongeveer 40 tot 60 euro.
Zitten er gewoon veel wespen zou ik een wespenvanger kopen en deze neerzetten naast de conifeer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koop een dispensor spray van vaposect, werkt echt geniaal, schakeld alle vervelende insecten uit, spinnen vliegen wespen enzo, kost wel wat maar heb je wel een heel jaar plezier van!! en is niet schadelijk voor mens en huisdier