De blaadjes van onze Amerikaanse Seringen worden geel en vallen af. Wat zou daar de oorzaak van zijn en hoe lossen we dat op???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
15.7K

Het beste antwoord

De zeer extreme droogte dit voorjaar en al de regen in de afgelopen weken, geven een hevige reactie op veel struiken en bomen.
Het is even afwachten hoe nu verder.
Meestal komt er nog een laatste hergroei van blad.
Maar niet alles zal het overleven.
je kunt nu niets doen, alleen afwachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Te onthouden is dat deze sering absoluut niet houdt van kalk in de grond en zeker niet van een vochtige, koele en natte zomer.
Plant Ceanothus in een goed gedraineerde, luchtige en humusrijke grond.

Succes!