Kan je de groene aardbeien plukken??!!

Als ze nog groen zijn, en je laat ze nog een poosje liggen,worden ze dan rijp?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
2.6K

Antwoorden (5)

Groene aardbeien worden niet meer rijp zoals bij voorbeeld bananen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
groen wordt eerst wit en daarna van roze naar rood.

Als ze wat roze zijn kleuren ze nog een beetje bij maar niet veel meer.

Groene aardbeien kan je dus niets mee
12 jaar geleden
Nee groene aardbeien worden niet meer rijp als je ze plukt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee ze moeten rood zijn je kan ze wel eten maar dat is goor en geen vitamine
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze best plukken, maar rijp worden ze niet meer...