Waar kan ik een goede goedkope loungeset kopen. Ze zijn zo duur

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen bedankt voor de antwoorden.

Antwoorden (4)

houd je ogen goed open bij de plaatselijke bouwmarkten én loop regelmatig langs, ook bij de Blokker. vaak aanbiedingen.
marktplats biedt wellicht ook uitkomst. succes!

Toegevoegd na 20 seconden:
marktplaats uiteraard..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marktplaats vind je genoeg mooie sets en niet zo duur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig zag ik vandaag op de site van de ALDI dat er volgende week een lounge set in de aanbieding is. Over het algemeen verkopen ze daar goede spullen.

http://www.aldi.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou om een showmodel kunnen vragen en soms zijn er ook winkels die alleen maar spullen verkopen die retour zijn gegaan van bv neckerman of zo waar een lichte beschadiging op zit. Ik zou niet weten hoe die winkels heten, maar weet dat er bv in slagharen 1tje zit. Ik zal even voor de link daarvan kijken.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.hetverkoophuis.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=88

Ik denk dat er wel meer van zijn in nederland, maar allemaal een eigen naam hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaa, zoiets moet ik nou hebben Super bedankt!