Over het algemeen kan dat nog prima, zeker nu het weer geregend heeft, de meeste zaden kunnen van april tot mei maar laatkomertjes zijn niet zo erg; ze bloeien alleen wat later.
Ik ben ook nog aan het zaaien, en de teler waar ik werk ook. Die doet het al jaren dus hij weet het inmiddels wel denk ik :)
Kijk wel even of het zaad wat je wil gaan zaaien een koudeperiode nodig heeft om te ontkiemen; als dat zo is kan je met die beter wachten tot het najaar.
veel plezier met je tuin!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk het wel, het ligt er aan wat voor soort zaden het zijn, maar bij de meeste planten kan dat wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige zaden moeten in een kas/ binnen gezaaid worden.
Sommige eerst in potjes.
Sommige ter plaatse.
Sommige in het hele vroege voorjaar.
Sommige pas laat in de herfst. ( vorst kiemers)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach ja, dat is een lid van mijn fanclub ;-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt een minnaar, Ed :)
ik plus er wat bij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb er zelfs twee! :-( ;-)
Dank voor je plusje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...en sommige zaden moet je zelfs eerst weken ;-)
+je erbij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja sommige zaden moeten eerst bosbrand hebben, zoals in Australië.