Welke hooikoorts veroorzakers zijn er op dit moment nog actief?

Ik hou dit jaar een dagboek bij voor de hooikoorts en momenteel heb ik nog duidelijk de klachten. Ik zou graag weten door wat het op dit moment precies wordt veroorzaakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Er bloeien nog wel wat bomen, maar het zijn momenteel sinds kort, de grassen die de grootste boosdoeners zijn, dit zal nu gaan duren tot half juni, dan zal het ergste voorbij zijn.
Door het drinken van thee van duizendblad ben ik er voor 90 % van af gekomen.
Mogelijk dat Tea Tree oil ook helpt, heb sinds kort zeer goede resultaten met deze olie bij verkoudheid en griepachtige klachten.
Mogelijk dat het ook bij hooikoorts helpt, zo gauw ik dat weet, hoor je het van me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minnetjes snap ik weer niet. Van mij een dikke + (+10)

Andere antwoorden (2)

Je kunt het beste op de site (zie link) gaan kijken. Door het vreemde warme weer, loopt alles niet volgens het boekje maar je ziet wel wat het eventueel kan zijn. Let op allergie kan zich helaas ook uitbreiden, mijn vrouw krijgt er per jaar helaas elke keer iets bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De specialist heeft gezegd dat ondanks de ondergane immunotherapie mijn vrouw voor de rest van haar leven geen appel zal kunnen eten zonder een super allergische reactie. HIj heeft die 20 jaar nooit gemeld, kan dit ook niet direct terugvinden op het Internet, als je een link geeft kan ik dat verifieren en met de specialist overleggen.
Kijk op www.weeronline.nl en daar kun je ook op de hooikoorts meter kijken