kan de ene mol slimmer zijn dan de ander?

Druk op mollenjacht in onze tuin, de één zit sneller in een klem dan de ander.. toeval of hebben ze door dat ze niet in zo'n klem moeten gaan staan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Als je een goede mollenklem hebt, dan moet de mol onder een plaatje doorgaan in de gang of de rit zoals dit heet en als dit plaatje dan omhoog gedrukt wordt dan is de mol meteen dood. Graaft de mol nu iets dieper dan gaat de klem niet af en dan probeer je het eens in een andere gang.
Maar het heeft niets te maken met de domheid van de mol maar met het logisch nadenken van de eigenaar van de klem en het goed bekijken hoe een mollenklem werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een mollenklem is pure dierenmishandeling!
Er zijn ook diervriendelijke methoden om mollen te verjagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noem ze is dan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk maar op de link!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is geen antwoord op zijn v raag, en het hoort bij reacties. Jammer dat mijn puntenniveau te laag is, anders zou ik een min plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@raffy. Lees het bericht eens goed door een kijk op de link waar diervriendelijke methoden genoemd staan.
Ik heb ooit gehoord dat de mollen ruiken als je een mollenklem hebt gezet en dat ze er dan niet meer in de buurt komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
belachelijk om die diertjes te vermoorden!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind ik ook, maar dit is geen antwoord op de vraag, en het hoort bij reactie's.
Normaal gesproken leeft er maar 1 mol per zoveel vierkante meter. Ze leven niet in groepen. Maar mollen zijn wel zo slim om onder een klem of erom heen te graven.