Het stof wat je op de auto's ziet zijn kennelijk pollen, wanneer is dit voorbij?

Het regent ook maar niet. Ik stel de vraag ivm wanneer ik het beste mijn auto kan wassen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
1.2K
ItisILeClerc
13 jaar geleden
je kunt hem het beste wassen vlak voor je hem gaat verkopen, dan kun je een hogere prijs vangen

Het beste antwoord

Nog een dag of 10, dan zijn de meeste bomen uitgebloeid.
Maar tijd om te wassen is tijd om te wassen toch?
Want als je de auto gewassen hebt, en het gaat regenen, dan zit er weer modder op je auto, ook krijg je nog de muggenplaag, meestal eind voorjaar, van die grote wolken met mugjes/ vliegjes, ach en zo is er altijd wel wat
Leef je leven.
Was je auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je Ed. Nog even volhouden dus... Hooikoorts!

Andere antwoorden (2)

Men verwacht komende week wat neerslag, maar dat wil niet zeggen dat de pollen verdwijnen. het kan absoluut geen kwaad je auto met veel water een keer te spoelen. Ga je er niet voorzichtig mee om dan kunnen de pollen, zeker als ze wat langer op je lak liggen de lak beschadigen bij het te droog wegsponzen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach na het stuifmeel komen de vogels, het woestijnzand, insecten en plakkende bomen. Dus gewoon wassen wanneer jij vindt dat het wel eens nodig is. Vind jij wassen met de hand teveel werk en is hij naar jouw idee te snel weer vuil dan is het goedkoopste wasstraatprogramma een oplossing.