Is mijn hibiscus dood als die nu nog geen bladeren heeft?

Ik heb er namelijk nog 2 anderen staan en die staan al in blad.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
1.4K

Antwoorden (2)

Een Hibiscus kan nog laat uitlopen, is ook afhankelijk van de soort, krab even wat schors af van een takje is het bruin dan is hij dood is het nog groen is er nog hoop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een hibiscus gaat nu pas uitlopen, en ook vanwege het feit dat het nu pas warmer wordt, gelijk ook een eikenboom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er 3 staan in de tuin. 2 staan er al langer dan 2 jaar en de derde is dit voorjaar aangeplant. Als ik de schors krab is het er nog wel groen onder. Ik veronderstel dus dat ik meer geduld moet uitoefenen, hoewel die 2 'ouderen' al volop blad aanmaken.