Na hoeveel jaar krijgt een kastanjeboom kastanjes ?

Ik heb een kastanjeboom van ongeveer 5 à 6 jaar van Ongeveer 250 cm. Hij is volop in groei, want het is immers lente. Ik wil graag weten op welke leeftijd hij kastanjes gaat geven. Hopelijk wil iemand antwoorden op mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
9.9K

Het beste antwoord

Je zult nog wat geduld moeten hebben, de meeste kastanjebomen geven voor het eerst kastanjes als ze tussen de 10 en 15 jaar oud zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe maak je ze dan tam? Zodat je ze kunt eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel lang trainen en over gaan op een kunstgebit ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thx voor dit duidelijke antwoord

Andere antwoorden (1)

Ergens tussen de 10en 15jaar, indien de boom erg snel groeit duurt het wat langer, als de boom slecht groeit, wat korter.