Wat voor insect?

Ik heb een ondergrondse hut in het bos en hier lopen insecten rond die ik weg wil maar dan moet ik eerst weten wat voor insect het is, het gaat om een soort kever van zon 1centimeter ze zijn zwart met oranje strepen op hun rug en ze hebben GEEN stekels. Oo en als je hem omdraait doet hij net of hij dood is. Ik hoop dat iemand iets weet.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je geen foto plaatsen?

Het beste antwoord

Het zou een krompootdoodgraver kunnen zijn

http://members.home.nl/tvdmeij/files/8CF2BA2C-5FCC-4632-A225-A1AF85DF9612-119.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De larve van het onzelievenheersbeestje, voldoet aan je beschrijving, maar is geen kevertje ( nog niet)

Toegevoegd na 14 uur:
Pyama wantsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pyama wantsen zijn donker met oranje streepjes, deze wantsen zuigen sappen uit planten .