Waar koop je voordelig vijver beplanting?

Bestaan er groothandels oid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (7)

Nou bij de overvecht kunnen nog wel eens vijverplanten(goeie) bijstaan of bedoel je dat niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou hier eens kunnen kijken, of even bellen.
Het is een goothandel in vijverbeplanting, bloemen en bloembollen.

Vijverbeplanting De Waterlelie
Adres Gouwzee 61
Plaats 1423 DT Uithoorn
t: 0297 568932 f: 0297 524168
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uithoorn... grinnik: Jelle woont in Duitsland, is best een eindje fietsen :)
Cryofiel
13 jaar geleden
Wel gezond, en milieuvriendelijk.
Hele goede vijverplanten koop je bij "Het Groene Kikkertje" in Dreischor - vraag maar aan Eddijst :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan... Niets zo goed als mond tot mond
reclame :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet er wát voor over hebben :-) Je kan er een dagje uit van maken en gelijk rondkijken in het Rana natuurpark, doe je nog inspiratie op ook!
ik wist trouwens niet dat je in Duitsland woonde, las ik later bij een reactie (of antwoord).
Bij mij, je kunt het gratis en voor niks krijgen of halen.
Ik heb een hele grote vijver en er moet af en toe wat uit gehaald worden,want anders wordt het teveel van het goede, en dat is ook niet goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Jelle, Ik woon in Brabant, wat ik zoal in de vijver heb staan is alleen nog maar waterpest en waterlelies in drie verschillende kleuren roze, rood en wit.
Ik had meer soorten maar die zijn opgegeten door de koi's en wilde eenden.
Even langsgaan bij een tuincentrum. Heb je er meerdere in je buurt dan wel even aanbod en prijzen vergelijken. In het voorjaar hebben ze het grootste aanbod omdat veel mensen hun vijver dan aanvullen of aanleggen.
Maar kijk ook eens rond of vrienden/familie geen vijver hebben. Met name zuurstofplanten zijn eenvoudig te scheuren en over te zetten naar een andere vijver.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij veel tuincentra kun je een encyclopedie door neuzen en wat leuks bestellen. ook kun je een lekker eind door een waterrijk gebied wandelen en hier en daar wat leuke stekjes meeneemen. sommige planten zijn beschermd, dus pas wel op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Advertentie in het stadsblad plaatsen
gratis vijverplantjes ophalen