Op onderstaande foto zie je, hoe de kinderen in een schoolklas in groepjes bij elkaar zitten.

Zo'n groepje heet een tafelgroepje.
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duidelijk, dank je gezellig.

Andere antwoorden (3)

dat is een op de bazis school een roep je kinder die aan een bepaalde tavel(s) zit b.v het blouwe tavel groepje dan weet dat groepje dat zij bedoeld worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Tjee - 15 jaar, en dan zo beroerd schrijven? Heb je heel ernstige dyslexie, of ben je nog maar 8 of zo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is deze antwoorder, aan de andere antwoorden te zien, niet nederlands maar engels (?)
Cryofiel
13 jaar geleden
Dat zou een goede verklaring kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb dislexzie hoe zo? en die reactie van Cindy1985 snap ik niet echt
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik vermoedde al dat je, als je werkelijk 15 bent, een behoorlijk ernstige mate van dyslexie moet hebben. Het verklaart in ieder geval je manier van schrijven. In dat geval: geen probleem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry rene ik verwarde je met een andere gvlid
Ik denk dat je bedoeld:
In een schoolklas heb je vaak groepjes van tafels, zodat de kinderen in groepjes bij elkaar zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gezien de categorie waarin ik de vraag plaats. Maar hoe zouden die stom kunnen zijn? Stomme tafels... Kijkt in de Ikea catalogus, en daar heb je 'm al Tafel Stömme 14,95 set van 4 uit t breiden tot klas, kindertjes niet meegeleverd.
Dat zijn een aantal kinderen,doe wel of niet passend bij elkaar tot elkaar veroordeeld zijn op de basisschool, ze zitten bij elkaar aan één tafel. Het niet bij elkaar passen, bereidt je beter voor op het leven, dan een groepje gelijkgezinde kinderen.