Waar kun je een nieuwe slaapbank kopen?

Ja, bij Ikea, maar die vind ik niet lekker zitten...
Liefst bij een echte beddenwinkel en niet iets van Kwantum, Leenbakker of dat soort winkels.

Toegevoegd na 5 minuten:
Beddenwinkel of meubelwinkel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.3K

Het beste antwoord

Hier: http://www.haagsbeddenbedrijf.nl/Bedbanken,1,46,30.html

Sinds 1947 zijn wij gespecialiseerd in bedbank, bedbanken, sofabed.
In onze showroom hebben we de grootste en mooiste collectie bedbank, bedbanken, sofabed voor u tentoongesteld.
Van het ene moment een comfotabel zitmeubel en in een handomdraai zorgen ze voor uitermate comfortabel slaapgenot.
Bedbanken, sofabed worden over het algemeen ook wel slaapbanken genoemd.
Hieronder vind u een aantal voorbeelden van bedbanken, sofabed in verschillende uitvoeringen en systemen.
Zie systeemuitleg onder aan deze pagina. Voor meer informatie nodigen wij u graag uit in onze ruime showroom om de
collectie bedbanken, sofabed te komen bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als het je niet uitmaakt om bij een webshop te bestellen zou je eens kunnen kijken op de volgende site:
http://www.slaapbankencentrum.nl/slaapbanken.html?gclid=CIL9m7a846QCFZI93god1XrIuQ

Toegevoegd na 1 minuut:
Er is overigens ook een showroom te bezoeken: in Rotterdam.

Het lijkt mij dat er bij zo'n enorme collectie slaapbanken er beslist een goede èn mooie bij zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jysk heeft wel leuke vind ik en niet duur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij neckerman vol op keuze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit vast wel een meubelboulevard bij je in de buurt daar kan je ook even een kijkje nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede beddenzaken en meubelzaken hebben bedbanken, en die kun je dan ook ter plekke uitproberen (toch wel erg belangrijk vind ik zelf).