de oudere modellen misschien wel
de nieuwe
Voor de veiligheid hebben tal van dekens (o.m. bij Inventum) het keurmerk KemaKeur. Dit keurmerk is echter niet de enige veiligheidsgarantie. De dekens van Inventum bijvoorbeeld zijn voorzien van een sensordraad die rond de verwarmingsdraad is aangebracht. Bij oververhitting of draadbreuk krijgt de sensordraad een signaal, dat door de sensordraad bij de beveiligingsschakelaar komt. Deze schakelaar onderbreekt de stroomtoevoer waardoor de deken wordt uitgeschakeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan. In het verzorgingstehuis waar ik werk is dat ook wel eens gebeurt. Gelukkig net op tijd gedoofd.