Waarom trekt zwart zoveel stof aan ?

En andere kleuren niet of minder ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
6.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Serieuze vraag stond 2,5 uur op GV en werd ineens verwijderd, dus ff wat punten inhalen :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ohh! Ik was punten aan het sparen voor een nieuwe wasmachine

Het beste antwoord

Het heeft niks met de kleur te maken. Op zwart zie je het gewoon veel beter.
Er ligt overal evenveel stof. Sommige stofsoorten kunnen iets meer stof aantrekken, maar de kleur is niet bepalend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je ziet het op zwart beter, maar ik denk dat op een wit , roze of zwart tafeltje evenveel stof valt.
anneliez
13 jaar geleden
Aantrekken van stof hangt meer van het materiaal af, op zwart zie je het alleen beter dan op andere kleuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook op andere kleuren trekt zich stof aan denk maar eens aan donker blauw
op donkere stoffen zie je t alleen sneller
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet meer dan andere kleuren, je ziet het er alleen beter op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kleur trekt geen stof aan, maar wel de materialen waar iets van is gemaakt b.v. plastic ,het beeldscherm van TV of PC dat Staties wordt.