Hoeveel zou mijn gashaard/kachel waard zijn?

Hij zit bij ons vast aan de muur. Er zijn mensen die er interesse in hebben. Hoeveel kun je voor zoiets vragen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb er een foto bij geplaatst. Ik kan hem zelf niet zien, maar hopelijk jullie wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
9.3K

Het beste antwoord

Een oude gaskachel, bijvoorbeeld van Dru of Faber, zonder CV-voorziening is ongeveer € 100,- waard. Er is niet veel interesse voor, alleen bij mensen die hun oude kapotte exemplaar willen vervangen. De meeste mensen hebben centrale verwarming.

Toegevoegd na 49 seconden:
Hij ziet nog nog mooi uit. Misschien kun je er beter € 200,- voor vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je hem aan een vriend wil verkopen, zou ik € 150,- vragen. Op Marktplaats lijkt € 200,- een mooie vraagprijs. € 25,- is echt te weinig, tenzij je er echt snel vanaf wil.

Andere antwoorden (4)

Wij hebben zo'n kachel ook verkocht. Omdat wij een nieuwe hadden gekocht. Wij kregen er nog 150 euro voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op marktplaats worden deze aangeboden voor bedragen tussen de 75 en 150 Euro, er zijn er veel van dus de prijs ligt niet zo erg hoog. Beetje wat de gek er voor geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt mij idd wel erg weinig, zeker omdat hij (afgaande op je foto) in een prima staat lijkt te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel hoor, dit is prima zelf te doen, wel erg goed uitkijken met het afkoppelen van de gasleiding en deze naderhand uiteraard goed afdoppen want anders gaat het goed fout ;-)
gashaarden worden bijna niet meer in woningen aan gebracht, men kiest liever voor C.V
gashaarden die worden gevraagd verdwijnen veelal op campings en naar t buitenland
dus ik denk als je er 75€ voor krijgt je ze moet aanpakken
mijn zoon werkt met bedrijven die gashaarden opkopen of ophalen en ze weer gerepareerd aan t buitenland verkopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet de juiste liefhebber hebben voor zo,n kachel.
Aan de ene kant als je tijd zat hebt ,en hij staat niet in de weg,gewoon laten staan.
De tijd dat het s,avonds kouder wordt komt er weer aan dus je zit iets gunstiger als midden in de zomer.
Een adv op marktplaats kost niets,en je kunt hem er steeds opnieuw opzetten.
Je moet rekenen op een bedrag tussen de 50,00 en de 100,00 euro.
Meer beur je echt niet.
Deze gaskachels die hebben veel geld gekost,tussen de 2000 en 2500 gulden.
Je kunt ook nog een maand garantie geven,omdat je zeker weet dat hij het doet.
Wij hebben bij ons bij de kringloop er ook eentje staan al vanaf maart en niet te verkopen.
Wij vragen 85,00 euro met 2 maanden garantie.
Mijn advies is gewoon op marktplaats laten staan.
De computer doet het werk voor jou,24 uur per dag.