Houden vrouwen over het algemeen van een lichter interieur dan mannen?

Uit sommige tv programma's lijkt het erop dat vrouwen in het algemeen meer van lichtere tinten verf en interieur houden dan mannen. Als deze veronderstelling juist waardoor zou dat komen?

3 maanden geleden
in: Interieur
Antoni
3 maanden geleden
@erotisi, een donker(der)e kamer lijkt kleiner dan een licht(er)e kamer. Misschien houden vrouwen, over het algemeen, meer van ruimte(lijkheid)?

Geef als eerste antwoord