Wat zijn de kosten om een heteluchtverwarming te vervangen?

Wij hebben een huis op het oog dat verwarmt wordt met hete lucht. Deze willen wij graag vervangen voor bv vloerverwarming of CV-ketel. Weet iemand misschien wat de geschatte kosten zijn voor het vervangen? En of het erg veel werk is?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Interieur
1.8K
ronron1212
3 jaar geleden
Alles moet dan worden aangelegd pijpen, radiatoren enz.

Antwoorden (1)

Het is sowieso veel werk. Nieuwe ketel, leidingen, verdeelpunt, vloerleidingen, dus veel kap en breekwerk. Je zal al snel aan de €10.000 zitten (als je er niet overheen gaat).