Zijn er recensies kwijt van de inbouwapparaten van Ikea, zoals de Esporessomachine SMAKRIK EM?

De fabrikant is Whirlpool, maar ik kom hier geen echte recensies van tegen. Heeft iemand advies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
2.5K

Het beste antwoord

Als ik moet uit gaan van het plaatje zou ik zeggen dat het een Whirlpool ACE-010 IX is. Hier zijn wel recenties van te vinden:

We hebben dit apparaat gekozen om het gebruiksgemak van koffiepads. Helaas is dit NIET op de juiste manier mogelijk. Koffiepads van de maat waarin bijvoorbeeld Senseo ze verkoopt zijn te groot en te dik. Hierdoor kan de hendel niet helemaal aangedraaid worden waardoor water langs de hendel loopt. Verder aandraaien zorgt na enige tijd voor kapotte rubbertjes van de koffiepadhouder. Whirlpool erkent dit probleem vooralsnog niet en raad aan om ESE koffiepads te gebruiken (niet van Illy, want die zijn te dik).

pluspunten

Mooi uiterlijk.

minpunten

Zie boven.

Meer reviews, zie link..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je. Ik moet dus eigenlijk uitzoeken onder welke andere naam ze ook verkocht worden. Ikea geeft aan dat ze met o.a. Whirlpool ontwikkelen, maar ik dacht dat ze die lijn alleen voor Ikea hebben opgezet en het aanpassingen van bestaande modellen betrof. Ik zal ook eens nagaan of je in een Ikea keuken niet gewoon andere inbouwapparaten kunt gebruiken.