Waar kun je een leuk suikerpotje en botervloot kopen voor een man?

Niet te duur :)

Toegevoegd na 9 uur:
Hij houdt erg van roomboter, vandaar,

13 jaar geleden
in: Interieur
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja vooral dat botervlootje. Proest! Sorry, is mijn persoonlijke mening dus mijn persoonlijke lol.

Het beste antwoord

Xenos. Daar hebben ze hele leuke en ook gekke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Xenos it is! Thanks

Andere antwoorden (5)

Blokker, Hema, V&D, Bijenkorf, Ikea, kringloopwinkel.

Toegevoegd na 41 minuten:
Trouwens, welke man heeft nog een botervloot nodig? De margarine zit in een handig kuipje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rommelmarkt, antiekzaak, kringloopwinkel, marktplaats... lijkt me een heel leuk cadeau!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Action kan je ook nog proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het algemeen houden mannen (denk ik) niet van fratsen als botervlootjes en suikerpotjes. Het is allemaal maar ballast in de kast en extra afwas.
De suiker gewoon in een glazen weckpot van 1 liter / kilo en de roomboter gewoon in het papiertje in de koelkast.
En als deze man toch een type is voor vlootjes en potjes, kies dan gerust iets zoetsappigs met krulletjes, roosjes, engeltjes, of babykoetjes...want mannen die op zoiets vallen, is het niet gauw zoet of romantisch genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is een Alessi botervloot niets voor hem? Ik heb 'm ook en iedereen vindt hem geweldig!
Zie bron.