Waar verkopen ze grote bloempotten voor binnen die ook nog betaalbaar zijn. het moet groter zijn dan 40 cm hoog en breed

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Bij de grotere tuincentra hebben ze geregeld exemplaren in de aanbieding, die nog stammen uit de vorige collectie. Zijn daarom nog helemaal niet gedateerd en kunnen nog prima je interieur verfraaien. Gewoon even een rondje langs de tuincentra maken dus.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bij tuincentra hebben ze tegenwoordig ook grote potten die eruit zien alsof ze van aardewerk zijn, maar die eigenlijk van een kunststof zijn. Ze zijn daarom heel licht (ik heb er een met een doorsnede van 50 cm op de fiets mee naar huis genomen) en ze zijn niet duur (hij was iets van tien euro). Ze hadden ze bij mij in de buurt alleen zonder gaten in de bodem, dus dat is voor binnen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons in de buurt heet het tuincentrum Hanenburg, maar ze zullen het ook wel bij de grote ketens hebben. Ze hebben die potten in elk geval tot een doorsnede van 60 cm, echt groot dus. Ik heb verder alleen antracietkleurige, grijze en witte gezien, maar wie weet hebben ze bij andere tuincentra nog andere kleuren.
Bij ikea hebben ze regelmatig leuke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de action heb je zowel plastic als metaal en gewone stenen bloempotten dus ga daar eens kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Aldi zag ik vandaag hele mooie geglazuurde potten in mooie kleurtjes. Vond ze wel duur (tientje) maar voor zo'n pot betaal je bij de intratuin minstens het dubbele.

Ik zie ze niet op de website staan van de Aldi maar ga er gewoon even langs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat te denken van een houten wijnkuip? Te koop op marktplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoekterm op marktplaats: wijnvaten Doesburg. Hij verkoopt ook wijnkuipen
Gewoon even rondneuzen bij de kringloopwinkels.
Met een beetje geluk heb je voor weinig geld leuke grote bloempotten.