Waar kan ik een goede onderkast kopen voor een keuken?

Ik wil een onderkast zoals deze https://www.gamma.nl/assortiment/klassik-50-onderkast-600-6-wit-60-cm/p/B353976. 82 x 60 x 50. De onderkast van Gamma is helaas van een schandalige kwaliteit. Onderdelen die vast moet zitten, zitten los... Als je de Gamma-kast probeert te verplaatsen, valt die uit elkaar...Ik heb vanochtend een gekochte kast terug moest brengen...

5 jaar geleden
in: Interieur
1.8K
ronron1212
5 jaar geleden
Heb je hem wel goed in elkaar gezet?
Wouter2011
5 jaar geleden
Zeker, Ronron1212. Gamma medewerkers hebben zelf erkend dat onderdelen niet passen bij elkaar...

Antwoorden (1)

Je kan bij leenbakker kijken onder de categorie ladekasten! Daar hebben ze echt kastjes die erg ruim zijn en ook niet duur!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wouter2011
5 jaar geleden
Dank! Aardig van je!