Wat houd dit label in?

Heb een bank overgekochft, maar kan geen merk vinden. Enkel twee labels, iemand tip’s of enig idee wat het inhoud naast wasvoorschrift.

Toegevoegd na 5 minuten:
Wil kijken naar nieuwe hoezen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Interieur
1.2K

Antwoorden (1)

Dat zijn waarschijnlijk merkjes voor intern gebruik bij de productie van de bank.

Denk b.v. aan kleurcodes, of typen stof, het model.

In de showroom krijgt dat allemaal fantastische namen, maar in de fabriek zijn die vaak totaal niet handig. Daar werkt men liever met duidelijke korte codes.