Het is een zogenaamde 'Jacht Kast' en kan ergens tussen de 50 en 5000 euro waard zijn. Echter deze kast kan ik niet op prijs appreciëren, daarvoor is de informatie vanaf de foto te summier... Een antiquair kan je verder helpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is de kast in massief hout of niet? Vaak kan je zien aan de manier waarop de kast in elkaar is gezet of het om echt antiek gaat. Zonder vijzen of met vijzen??
Volgens de weinige informatie van de foto denk ik dat dit meubelstuk dateert van na de tweede wereld oorlog. Een beetje in empire stijl maar niet volledig.
De waarde..... wat men er voor wil geven maar denk niet dat dit de moeite van het veilen waard zal zijn en een antiquair zal waarschijnlijk niet meer dan 200 euro geven.
Hier geld immers vooral de wet van vraag en aanbod.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
burgos
9 jaar geleden
Inderdaad,deze kasten zijn geen drol meer waard.
!5 jaar geleden werd er nog om gevochten,maar helaas
je raakt ze aan de straat stenen niet meer kwijt.