Hebben de meeste huizen in Amerika de voordeur in de woonkamer?

In Amerikaanse sitcoms lopen ze via de voordeur rechtstreeks de woonkamer in. Er is niet eerst een hal net als bij ons. Is dit gebaseerd op de werkelijkheid of alleen op tv zo?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
7.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wil ik ook wel eens weten! +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar bij 'kinderen geen bezwaar' dan weer niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
skusme: wellicht de reden dat er niemand naar kijkt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahaha! Ja inderdaad!

Het beste antwoord

Het hangt er van af wáár je in de States bent; in gebieden waar het in de winter heel koud is zullen mensen wel een hal hebben (om het verliezen van warmte tegen te gaan en om een plaats te hebben om hun jas op te hangen en hun snowboots weg te zetten), op plaatsen waar het altijd warm is heb je niks aan een hal, want geen jas en geen last van warmteverlies.

In de tropen hebben mensen ook geen hal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee hoor, onzin. Da's in comedyseries het geval, maar in het echt niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze vinden een voorhal zonde van de ruimte. Ook in Groot Britannië tref je dit veel aan.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie dat de vraag al n keer gesteld is.. Dat kreeg ik niet te zien toen ik m stelde.. Grmbl... Ik denk er niet altijd aan om eerst te kijken bij de zoekfunctie. ..
AWM
14 jaar geleden
Geeft niet, komt wel vaker voor, hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig maar.. voelde me al "beetje dom".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trouwens er stond wel wat onzin tussen de antwoorden van die vraag, en de keuze van het beste antwoord snap ik niet zo...
AWM
14 jaar geleden
Ook dat komt vaker voor, LOL!
Nu ben ik wel niet in zóveel huizen daar geweest ('n kleine 10 denk ik) maar mijn ervaring daar is dat dit echt waar is. Sommigen hadden nog een piepklein hokje waar net 1 persoon in kan staan, maar geen gang en geen kapstok zoals bij ons.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heeft allen met de prijsklasse te maken. Goedkope woningen hebben geen "hall" want te klein en plaatsinnemend. Echte grote huizen van 1 mio dollar hebben altijd een hall, zelfs een heel grote.