Laatst het dekbed Cinderella soul via dekbed.com gekocht. Volgens de consumentenbond beste koop. De test was wel in 2007.

Hoe lang blijft dat geldig? Is er al een nieuwe test?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
1K

Antwoorden (3)

Dat is de test van 2007..
Dus blijft geldig HEEL 2007!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens de verkoper is deze predikaat geldig tot er een nieuwe test komt...??? De vraag is dan ook...is er een recente test van de consumentenbond?
Als het in 2007 een goed dekbed was, dan is hij dat nu ook! Of wil je ieder jaar een nieuw dekbed kopen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit label blijft natuurlijk heel lang geldig, maar misschien zijn er in 2008 en 2009 betere dekbedden uit een test gekomen. Maar het lijkt me toch een goed dekbed hoor. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is eigenlijk mijn vraag...zijn er nieuwe testen in 2008 of 2009 ?