Er is een fles olijfolie omgevallen op de achterbank van mijn auto. Hoe krijg ik dit eruit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het makkelijke antwoord is " niet" .
Iets minder kort : " niet zelf" .
Mooi balen.....

Antwoorden (3)

Als de inhoud uit de fles is gelopen en in de achterbank is getrokken, dan zal je er met diepstoomapparatuur aan moeten. Misschien is het beter en handiger om de auto naar een poetscentrale te brengen, en hem daar van binnen grondig te laten reinigen.
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Ik denk dat een nieuwe stoffering of nog eenvoudiger een hoes voor je bank een effectievere investering is. Olie krijg je er niet volledig uit. Ook niet met een diepstoomapparaat.
Het enige wat ik kan bedenken is,een strijkijzer, en grof papier,
leg dat op de vlek en dan strijken,zal er niet helemaal uitgaan.
Maar het is te proberen
burgos
9 jaar geleden
naar de sloperij rijden en kijken of er zon zelfde auto staat en een andere achterbank nemen olie trekt overal in zelfs in het schuimrubber