Dat is helaas niet mogelijk, de definitie van 2e hands is namelijk iets dat al eens gebruikt is.
Nu is het met kaarsen zo, als ze gebruikt zijn, rest er slechts een stukje pit en verder niets.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Frimu2
9 jaar geleden
Ik hou toch echt in de catering halve kaarsen over, en indien iemand er voor wil betalen, hoef ik ze niet weg te gooien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Moolkeesje:
http://www.encyclo.nl/begrip/tweedehands

Andere antwoorden (5)

Heb je marktplaats al geprobeerd? Anders kan je naar het goed gaan of andere tweedehands winkels in de buurt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zet een advertentie op www.gratisoptehalen, of www.gratisaftehalen. Als je niet allemaal dezelfde hoeft zijn er genoeg mensen die kaarsen over hebben
anneliez
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Zoeken naar gratis op te halen kaarsen op die websites is nog makkelijker... Staan er vandaag geen kaarsen op de sites, dan misschien volgende week of over tien of twintig dagen.
Kringloopwinkels, vooral straks tegen de kerst weer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer het bij een cateraar of een restaurant, om te vragen of ze de oude bewaren.
Deze gebruiken vaak voor elk nieuw diner nieuwe kaarsen.
9 jaar geleden
Kijk op veilingsites of er kaarsen bij de boedels zitten. Het is een verbruiksartikel en zal allen ergens over zijn bij een faillissement oid. Ik heb wel eens waxinelichtjes daar gezien.