Bestaan er tafellampen die niet op stroom werken,er is in de hal geen stopcontact voor handen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
2.8K
Ritsuka
9 jaar geleden
bedoel je iets op batterijen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bestaat dat eventueel?
Ritsuka
9 jaar geleden
aan de antwoorden te zien wel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die bestaan inderdaad. Volgens mij heeft de Hema ze ook een keer gehad. Ben er zelf ook een keer naar op zoek geweest en heb er toen een keer eentje op een site gevonden. Volgens mij dus van de Hema.
Heb die lamp overigens niet gekocht.

Antwoorden (5)

Bij de afdeling kamperen kan je veel lampen vinden die jij mogelijk kan gebruiken.
Die werken op een kleine accu of baterijen.
Veel soorten zijn oplaadbaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een ouderwetse olielamp, of een kaars. Voor buiten heb je ook tafellampen die werken op zonne-energie. Dan zul je waarschijnlijk de lamp overdag buiten moeten zetten om op te laden en kun je 'm als het donker wordt in de hal zetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Grappig! Wij hadden precies dezelfde vraag een paar weken geleden en liepen prompt tegen onderstaande oplossing aan - LED lamp met zonnecel. Of het je smaak is, dat is natuurlijk een ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de Lidl zijn NU diverse ledlampen op batterijen in de aanbieding. Het kan best zijn dat ze morgen al uit de collectie zijn, want ik zag ze de vorige week al liggen, maar vanmorgen ook nog.