Een rond draaiende schijf in de tafel maken. hoe moet dat?

de schijf moet dan langzaam draaien. om een beeldje op te zetten net als bij kunst en kits.
hoe maak je dat? of is het zo te koop?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
3.6K

Het beste antwoord

Wat jij nodig hebt is een draaiplateau Pruts. Geen gezaag en geklooi in jouw kostbare tafel, eenvoudig aan te sluiten, en voor nog géén drie tientjes ben je de man! Volg de link voor meer info..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is een monitordraaischijf te koop bij de Action, 2 Euro...

koop een blad multiplex, dezelfde maat als je tafel... En haal daar dezelfde diameter uit met een schrobzaag... Werk de plaat netjes af, leg die op de tafel en leg die draaischijf erin...

Wil je die laten draaien, maak er dan een motortje aan, dat langzaam draait... Kost je wel een gat in je tafel, maar dat zien we later wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een gat in de tafel maakt niet uit.
maar wat is een schrobzaag?
AWM
14 jaar geleden
Lamaar, Pruts. Niet doen! Zo een draaischijf van 2 euro heeft geen lagering en dat wordt helemaal niets. Hoe kom je aan een motortje en hoe bevestig je die? Dat wordt huilen met zo een gat in je tafel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb wel een motortje met een vertraging.
maar ik weet niet hoe het moet vastmaken.
ik heb ook een oude pikup.
wie weet kan ik daar iets mee.
ik wil dat toch wel graag knutselen.
AWM
14 jaar geleden
Mja, maar dat wordt toch echt niets. Ik zal eens voor je zoeken op internet of er iets kant-en-klaars bestaat.