Hoe gepleisterde deuropening behangen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
ronron1212
9 jaar geleden
hoe bedoel je een deuropening die gepleisterd is? Daar zit toch iets voor?
PoppeSchuitema
9 jaar geleden
Ik kijk in mijn glazen bol en zie een opening en ik zie een pleister en ik zie dat ik er niets van deze vraag begrijp
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een deuropening kun je niet pleisteren, anders is het geen opening meer.
Bedoel je kozijn, wat zit daar op dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zitten glazen deuren in dus heb je geen kozijnen maar is de muur mooi mee gegipst.hoe behang je die dan het beste?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zit de glazen deur dan rechtstreeks aan de muur bevestigd?
Zit er geen enkel ander materiaal in het "kozijn" dan alleen muur?
Zo ja, dan kun je toch gewoon de hoek om behangen.
Anders even een foto uploaden, we kunnen er zo niet zo goed een beeld van vormen.

Antwoorden (1)

je hebt speciale lijm voor zulksoort plekken ook voor op hout enzo,
het nadeel van behangen op een deurpost is wel dat je op de hoogte van je handen er slijtplekken in krijgt en op den duur ziet dat er niet uit maar ja wat jullie willen maar de lijm is er wel voor