Hoe kan je foto's ophangen zonder lijst?

Ik heb allemaal foto's gevonden van vroeger. Deze wil ik in mijn kamer ophangen, het zijn zoveel foto's dat het er teveel zijn om overal een lijst voor te kopen. Hoe kan ik deze het beste ophangen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
4.5K

Het beste antwoord

Op een bord met magneten of op strips.
Kan ook lamineren en dan aan een boom zoals bijvoorbeeld kerstkaarten.
Je kan dan i.p.v. een kaart twee foto's tegen elkaar aan en dan aan een koord hangen met een knijpertje of een andere clip.
Bij Ikea hebben ze van die magneetstrips. Die zijn bedoeld voor de kruidendoosjes.
Dat kan ook als basis gebruikt worden, maar dan gewoon met ijzeren strips en een strak gespannen plat lint dat je tegen de muren spant en dan daar de foto's aan.
Maar er zijn ook meerkaarthouders te koop.
Ook kan je een fotocollage of een hele wand behangen met foto's.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of je neemt een los stuk behang waar je de foto's op plakt en dat hang je dan als een soort van poster tegen een wand.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je kan ook op internet zoeken op "Fotopaneel" Dat is hetzelfde idee als een fotowand, maar dan op een paneel dat tegen de wand wordt gehangen. Het paneel is ook weer los te maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn plakkers van Pritt die bedoeld zijn om posters op te hangen. Daarmee kun je ze ophangen en eraf halen zonder de muur te beschadigen. Ze zijn in veel winkels te koop waar ze kantoorartikelen verkopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij bv Blokker hebben ze een soort hoesjes van plastic in een rol. Elk hoesje 1 foto. Je kunt dan een hele strook foto's aan de muur hangen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een waslijn aan de muur plakken of van kast naar kast en dan met knijpers bevestigen en bij Xenos ed verkopen ze harten waaraan je foto's kunt doen (zie afbeelding). Verder zijn er nog verticale fotohangers met balkjes waarbij per balkje twee 'knijpers' zitten, hieraan kun je ongeveer 12 foto's doen. Succes :)