Waar kan ik gordijnen/stof in een specifieke kleur laten maken?

Ik wil graag (gordijn)stof of gordijnen laten maken in een specifieke kleur maar ik geen idee waar ik dat zou kunnen laten doen. Googlen heeft me tot nu toe ook niet verder geholpen. Heeft iemand enig idee? Bedankt!

Toegevoegd na 3 uur:
Ik wil dus een kleur van een specifieke kleurcode

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je een specifieke kleur dat je een eigen kleur kunt samen stellen in de vorm van mengen ? zoals je bij de gamma kunt als je verf haalt? Toegevoegd na 48 seconden:
Of bedoel je dat je bijvoorbeeld tussen 50 kleuren rood kunt kiezen ?

Antwoorden (1)

ik weet het niet zeker maar volgensmij kan dat ook gewoon bij de hema, als je googlelt voor zelf ontwerpen krijg je dit http://www.ahouseofhappiness.com/?gclid=CIns3euShr8CFSvjwgodomkAMA
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee sorry dat bedoel ik niet, het moet een kleur zijn van een kleurcode