Ik ben op zoek naar een speciale lamp of een doe-het-zelf-gebruiksaanwijzing. Weet iemand waar ik dit kan vinden?

Toegevoegd na 1 minuut:
Beetje kort door de bocht.
Het gaat om de lamp zoals in de afbeelding.
Ik zou graag willen weten waar ik zoiets kan kopen of een site waar op uitgelegd staat hoe ik het zelf kan doen.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tia het is wel een hoop werk maar te doen je koopt het aantal fittingen wat je wilt hebben dan de hoogte x het aantal fittingen en wat extra voor in de bovenkant de bovenkant kun je van mutiplex maken boort er gaten in waar je ze wilt hebben van buiten naar binnen omdat het hout vaak splintert waar de boor naar buiten komt een lat rondom zodat je een holte krijgt de hele boel in de grondverf en lakken snoeren door de gaatjes met elkaar verbinden met kroonsteentjes die schroef je op de multiplex en dan door de multiplex en de lat vastschroeven op het plafond nadat je hem aangesloten hebt op het lidhtpunt

Het beste antwoord

Is niet moeilijk te maken: koop een stuk of 30 fittingen en 15 W kogellampen, 40 meter rond tweelingsnoer (zwart) en een plank mdf van de gewenste afmetingen. Boor 30 gaten in de plank, voorzie elke fitting van 1,25 m snoer en voer dat door de gaten. Bovenop alles met elkaar parallel doorverbinden met kroonsteentjes en klaar is kees. Het totale vermogen is wel 900 W, dus een stevige dimmer is gewenst! Energiezuiniger kun je beter LED lampen gebruiken, maar dat is dan wel wat duurder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is parallel doorverbinden precies?
Ik heb even op Google gekeken en ook naar de afbeeldingen, maar snap het niet helemaal... Bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Parallel doorverbinden wil zeggen dat elk snoertje op de draden van de plafondaansluiting zijn aangesloten.
Alle blauwe aders van de 30 snoeren worden verbonden met de blauwe draad uit het plafond, alle zwarte aders met de zwarte draad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super!
Bedankt, ik ga het eens proberen denk ik.