Hoe kan ik een grote sanitairwinkel vinden in Brabant?

Ik moet een douchecabine hebben maar kan alleen echt grote zaken in de Randstad vinden.

Wat ik bedoel is bijv. een zaak als https://douche-concurrent.nl/

Hoe moet je zoeken zonder dat je een hele lijst krijgt zonder adres? Google maps of zo, maar wat moet je dan invullen bij de zoekfunctie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

je kunt gewoon via google.nl zoeken.

levert oa op: http://www.sanidump.nl/vestigingen met een aantal vestigingen in brabant.

zoeken via google maps is geen goede zoekmethode. hier zul je niet de gewenste resultaten vinden.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eerder dan ik, met hetzelfde bedrijf, een plus waard dus :)
Goedkope sanitairwinkel, dan kom ik op Sanidump in Wychen en Veghel. Ik heb ervaring met Sanidump (wel ander filiaal), goede service, prima prijs voor goed product. Zij verkopen merkspullen tegen dumpprijzen, ga er eens kijken. Het enige dat een nadeel kan zijn, is dat je je sanitair zelf op moet halen en dat er dus niet thuis bezorgd wordt.