Het kán wel, maar de nieuwe kleur zal er waarschijnlijk snel af slijten. Schuren, gronden en een sterk hechtende en slijtvaste laklaag geven toch een beter resultaat.
10 jaar geleden
Het kan wel, alleen de verf zal dan niet goed hechten en zal op d'n duur los komen van de ondergrond. Dus toch goed ontvetten en schuren voor een optimale hechting.