Waar kan ik een bijzettafel vinden die ideaal is voor gebruik in bed?

Liefst een U-vormig formaat (liggend) die ik dus een deel onder het bed kan schuiven, eventueel in de hoogte verstelbaar (hoeft niet). Mocht dit allemaal geen optie zijn dan gewoon een tafeltje op wielen die (ongeveer) de hoogte is van een bed. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is het niet verstandig om bij de ikea te kijken dit zou makkelijk zijn als je een ikea bed hebt?

Het beste antwoord

Misschien zou je ook kunnen zoeken op de term 'laptoptafel'. Deze zijn wat goedkoper, bij de Blokker kost een laptoptafel bijvoorbeeld maar 25 euro, maar dan moet het praktisch zijn en je moet het design ook wel mooi vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jep, dit is éxact wat ik zoek! Echter vind ik hem dus niet in de Blokker in België. (die website van blokker.be is trouwens ook nog gewoon antiek i.v.m. die van Nederland)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien kun je hem bestellen en in Nederland bij een kennis af laten leveren, die hem vervolgens naar jou doorstuurt. Dan ben je wat meer kwijt aan verzendkosten, maar heb je wel de tafel die je wil.

Andere antwoorden (3)

Je bedoeld zo'n ziekenhuis kastje? "serveer tafeltje"
Volgens mij zijn die vrij prijzig.
Bij de ikea, heb je wel van die dingen die net zo breed zijn als je bed en die kun je er dan zo overheen schuiven voor bijv. drinken/ laptop oid.
En anders zelf een maken ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80196480/ zo een, wieltjes eronder en klaar is kees!
Succes
Dat is niet zo moeilijk te vinden. Dit is de eerste die ik vond: http://www.lomedshop.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=18_38&products_id=100&zenid=4a2aee069fb52bd3bc3fed744d27d902
Hoge kwaliteit bedtafel. Deze bedtafel is een uitkomst als je wilt lezen, werken of eten in bed. In hoogte verstelbaar en kantelbaar. Voorzien van een stevige gelamineerd blad. Blad is voorzien van opstaande rand, dit voorkomt het afschuiven van spullen. Makkelijk schoon te houden.
Kantelbare voet met 3 standen: gevouwen, rechtop en 80 graden. Het blad kan in 8 posities gekanteld worden. Heeft 4 wielen, waarvan 2 met rem. Minimum hoogte 65 cm en maximum hoogte 98 cm. Afmeting blad 60 x 40 cm.
Voldoet dus aan al je wensen. Voor €59.95 te koop bij thuiszorgwinkels. Bovenstaande bezorgt hem nog gratis thuis ook.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo een zocht ik ook haha, kwam er echter alleen een van €365,- tegen!!!
Haha probleem opgelost?!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit lijkt me goed, enig idee of ik zoiets kan vinden bij de Ikea?
Amadea
10 jaar geleden
Nee, dit soort tafels zie ik niet bij Ikea. Dan zou je een laptophouder moeten nemen: http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/40242177/ of http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/40242766/
Een bedtafel is volop verkrijgbaar en zeer voordelig te koop bij http://www.marktplaats.nl/z/diversen/zorg-verpleegmiddelen-en-hulpmiddelen/bedtafel.html?query=bedtafel&categoryId=1346