De leuningen van mijn (lichtbobbelige) leren stoel zijn erg vies. Lederreiniger werkt niet, hoe kan ik deze veilig schoonmaken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.4K

Het beste antwoord

Je kunt dit op 2 manieren doen:

Een veilige manier om leer schoon te krijgen is het behandelen met wolwasmiddel.
Daarna even afspoelen met water en droogmaken. Als laatste nog even invetten.

Vlekken uit leren banken zijn goed te verwijderen door ze met een sopje van water en groene zeep te behandelen. Hardnekkige vlekken gaan er het beste uit met pure groene zeep en een spons. Daarna nog wel even nadeppen met een vochtige doek

Meer lezen: http://www.poetsadvies.nl/schoonmaken/interieur/bank#ixzz2r2mBnua6
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Zachte groene zeep +
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het sopje met groene zeep heeft het prima gedaan, bedankt!

Andere antwoorden (1)

Probeer even met bio-ethanol.