waar vind ik een replica van antieke marmeren schouwen in karton of hout?

Ik zie ze in vele etalages, bv. bij H&M, maar bij navraag is men niet bereid deze te verkopen en, de lokale verkopers weten ook niet waar het materaal vandaan komt. Heb ook al naar hoofdkantoren geschreven van winkels waar ik de schouwen zag staan, ook daar heb ik bot gevangen.
ik ben bovendien al gaan kijken in winkels voor etalagemateriaal e.d., tevergeefs. Toch moet het ergens te koop zijn, anders zou het immers niet in etalages staan.
Het gaat over namaak antieke schouwen motief wit marmer, maar ik ben ook graag bereid de schouw (als deze bv. uit ruw karton of hout is) zelf te marmeren. Of een andere motief is ook prima. De replicaschouw heeft ook stijlelementen zoals een "echte" schouw, bv. een afgerond ondervlak op de boven"plank", sierelementen links en rechts enz...

Toegevoegd na 54 seconden:
op tweedehandssites vind ik er ook geen .... ik zoek al enkele maanden

10 jaar geleden
in: Interieur
1.5K

Het beste antwoord

dergelijke voorwerpen vind je op de volgende webwinkel
www.horecabeelden.nl
voor de prijs zul je vermoedelijk even moeten bellen
succes met je eventuele aankoop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed gevonden, alleen begrijp ik dat deze van echt steen zijn:
http://www.horecabeelden.nl/index.php?cPath=958
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
resin is een soort van plastik met een steenlook
liveisgreat
10 jaar geleden
supermooi!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OK, bedankt voor de informatie, soms hoor ik dingen verkeerd doordat ik een spraakcomputer gebruik +.

Andere antwoorden (1)

De bouwmarkt verkoopt ze ook, Gamma, Praxis enz. weliswaar ongeschildert.
bron: ik heb er zelf ook eentje gekocht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
happybram, hoe heet dat daar? ik heb al gebeld naar Gamma maar die wisten van niks. ken je nog de naam waaronder dat verkocht werd?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zover ik weet een "schouw", je moet hem wel zelf in elkaar zetten, maar dat ie een "eitje".
Hij lag bij de afdeling waar ze hout/deuren enz. hebben.
Ik meen me te herinneren dat ik hem destijds bij Praxis XL gekocht heb, in mijn geval in Veenendaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bedoeld een schouwombouw, denk ik.
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=q&q=schouwombouw
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal goed crea.