Onder welk afval vallen binnendeuren?

Horen binnendeuren, hordeuren en kastdeuren bij 'grof vuil' of bouw/sloopafval? Ofwel: kan ik deze laten ophalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar ik woon kan je niks laten ophalen. Dus informeer bij jouw gemeente.

Antwoorden (2)

Grof afval. Of je het kan laten afhalen dat hangt van de regels van jou gemeente af. Bouw en sloop afval is puin/cement resten, grof constructie hout, enz.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beiden,
Als je een container huurt mag het zowel bij het grof vuil als bij het bouw en sloopafval.
Beide container zijn ook even duur.

De precieze regels kan je waarschijnlijk ergens op de website van de gemeente vinden, ik verwacht dat het gewoon opgehaald wordt.