Wat is beste tijd om meubels te kopen?

Maw wanneer zijn de hoogste kortingen op meubels?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
17.1K

Antwoorden (4)

Dit is meestal tijdens de uitverkoop in januari en juli,maar er zijn genoeg winkels waar je het hele jaar door al kortingen krijgt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De eerste 2 weken van augustus en februari.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De beste tijd is in de uitverkoop
*tijdens de zomer [juli/augustus], of
*tijdens de winter [januari].

Soms zijn er winkels met
*speciale acties en de
*allerbeste tijd om meubels te kopen is bij een "opheffingsuitverkoop".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tegenwoordig is er geen beste tijd meer,er is altijd goedkoop te kopen,wij zitten zelf in de meubels,en ik zie dat ze overal voor verschillende prijzen te koop zijn.
Je moet goed rond neuzen, dan is er altijd een koopje te halen.Het ligt er aan wat je wil,een winkel die alles voor je doet,of in pakken en weg wezen.
Op marktplaats staan honderden aanbiedingen van meubel winkels, kijk daar eens rond.
Succes
burgos