Wat kan ik aan mijn muur hangen?

Ik zoek nog iets leuks om een kale muur mee te versieren. Het kan van alles zijn!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
2.3K

Antwoorden (19)

Heb je ooit een hele mooie foto gemaakt? Vergroot hem uit tot poster en hang die op, of stuur hem naar een bedrijf dat foto's op Canvas print, resultaat is heel mooi.

Toegevoegd na 19 seconden:
Of zet er een boekenkast neer, met vulling, is ook altijd heel mooi en handig :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak zelf een schilderij, koop een doek kwasten en wat verf, misschien ontdek je wel een verborgen talent :)
En het is zeker orgineel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kies een leuk behangetje dat afsteekt tegen de muur, lijst het in en hang het aan de muur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mooie klok. Een paardenhoofdstel (liedje ;-) ) Een wandkleed. Een kruisbeeld. Een prikbord. Een ikoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je schoonmoeder? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Edje Die gaat druipen na verloop van tijd,kost je je vloerbedekking!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De bedoeling was toch "iets leuks"?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O ja dat is ook weer zo peter! :) Gaat zo vlekken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol, je neemt mij de woorden uit de mond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahhaaha lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wilde haar net ophangen maar ze stribbelt tegen :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komop je kan het Edje hahaa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ was mijn eerste ingeving ook haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar, ze weegt 125 kilo :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahahaha grotere haken in de muur ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ankers hahahhaahh (ach, ze moest eens weten......:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze is toch wel lief he ??? grrrrr ineens komt de medelij bij edje ach wat lief hhhhaaa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor helemaal niet!!! Maar straks leest mijn vrouw mee :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ooooowww hahahaa lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze houdt dan tenminste wel haar mond eens :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whahhaaa
Niks zo charmant als een spreuk aan de wand
hier een site met allemaal leuke wanddecoraties
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mooie ouderwetse landkaart, zo'n schoolkaart op linnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maak een foto van jou of met je vriendin als je die hebt en dan als poster aan de muur hangen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop een Rembrandt, hang hem op en je maakt wel even indruk op je vrienden. De kunstuitleen kan ook uitkomst bieden. (Hebben geen Rembrandts in de collectie) Vaak kan je de kunstwerken van de kunstuitleen ook kopen. Zo heb je de mogelijkheid eerst iets te proberen alvorens je het aankoopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer eens een klok,is nog praaktisch ook. Er zijn echt prachtige exemplaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoals het klokje thuis tikt....tikt het nergens...
Een mooie spiegel.. Maakt de huis wat groter en schijnt een goede energie te zijn voor je woning,,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek mooie kaartjes en hang die op.

Smeer je handen in met verf en maak een spoor van handafdrukken op de meer.

Je hebt tegenwoordig bij de blokker leuke muurstickers.

Verknip een oude kalender met mooie platen en gebruik de platen om je muur te versieren.

Keuze te over.

Toegevoegd na 48 seconden:
handafdrukken op de muur uiteraard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mooie foto collage van het afgelopen jaar ,de vakanties, mooie prentjes van de natuur. Het leuke is dat je er ieder jaar weer andere foto's in kan doen. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hang een wasrek aan de muur. Je kan per dag de was verwisselen. Iedere keer een andere kleur of een ander onderwerp: thee- en handdoeken, onder- en bovenbroeken, hoeden en petten of damescorsetten. Blijft de muur heel spannend!!
Ivana
14 jaar geleden
Kies een mooie spreuk die jouw inspireert en maak van de letters een sjabloon en tamponeer de tekst op de muur.

Je kunt ook een deel van de tekst weglaten, is soms nog mooier.

Hieronder een voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een paar wand plankjes en dan kan je daar ook weer van alles opzetten
bvb plantjes , kaarsen, fotos
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je houten kinderstoeltjes ondersteboven aan je muur hangt, dan kan je dat als plankje gebruiken en ziet het er origineel uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
- Wandkandelaren.
- Je hebt ook van die halve plastic bollen die je aan je muur kan hangen, daarin stop je wat je zelf maar leuk vind.
- Fotolijsten, maar dan 3d, niet met foto's, maar met persoonlijke spulletjes erin.
- Muurvazen.
- Een mooie persoonlijke muurschildering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een bontje, wat naar je plafond toe loopt.