wat is op de plattegrond van een huis een rechthoek met een streep erdoor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
Antoni
10 jaar geleden
Staat die rechthoek midden in een kamer, of tegen één of twee van de muren?
Antoni
10 jaar geleden
Kan je een afbeelding bij je vraag zetten, met daarbij duidelijk aangegeven welke rechthoek je bedoelt?

Antwoorden (3)

Het zou een deur kunnen zijn, de streep geeft de draairichting van de deur aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het lijkt meer op een soort kast ofzo
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Draairichting van een deur is altijd een cirkel, bevestig maar een stift aan het einde van een deur en maak hem open. Een deur is op een plattegrond een streep, niet een rechthoek. http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.archemeresch.nl/cms/wp-content/uploads/2011/01/Huis-Boez-begane-grond.jpg&imgrefurl=http://www.archemeresch.nl/cms/?page_id%3D217&h=543&w=910&sz=49&tbnid=8CR50SroKZ-LgM:&tbnh=85&tbnw=142&zoom=1&usg=__MW6PwfXDRC6_DfIQh6sjprzuiTk=&docid=_ElvAC4NHB2gWM&sa=X&ei=BooqUrxi4abRBYTGgLgJ&ved=0CC0Q9QEwAA&dur=1960
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een bekwame architect zal het inderdaad aangeven dmv een halve cirkel, maar bij onze aanbouw aan het huis, staat me nog voor ogen dat de deur getekend was, door een rechthoek, met vanaf de klink een schuine streep richting de draairichting. Naar mijn persoonlijke ervaring ligt het er dus maar net aan wie de tekening gemaakt heeft, hoe de draairichting aangegeven is.
Een trapje met twee treden.
Plaatje bij antwoord
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is t!
Als het tegen de buitenwand is,dan is het normaal gesproken een raamkozijn!