Op de site, haal gratis af, kun je gratis op te halen meubels vinden, maar ook een advertentie zetten wat je zoekt, maar ook gebruikte spullen ruilen, goedkoper kan het denk ik niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en www.gratisoptehalen.nl en www.gratisaftehalen.nl. Eén van die twee heeft ook foto's.

Andere antwoorden (4)

Bij 2e hands winkels vindt je ze meestal wel goedkoop(er). Maar ik weet niet precies waarvoor meubels je zoekt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Marktplaats.nl en inderdaad tweedehands winkels. Ik weet niet waar je woont maar google eens op Emmaüs, kringloopwinkel, leger des Heils. Ook kun je nagaan waar in de omgeving grofvuil-ophaal is en daar kijken. Het best natuurlijk in een welgesteld dorpje of in een dure wijk.
Verder is het slim om briefjes op te hangen bij supermarkten waarop je aangeeft wat je zoekt.
10 jaar geleden
Plaats een advertentie "Studenten halen gratis uw oude meubelen op", huur een bakfiets en gegarandeerd heb je een redelijk bankstel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga even langs alle kringloopwinkels uit je dorp/stad dan vind je altijd wel iets!