Zijn er ook hoogslapers te koop waar een gemiddeld persoon (180cm) rechtop onderdoor kan lopen?

Ik zie bij de ikea, wehkamp of waar dan ook alleen maar bedden met een hoogte van ongeveer 165 cm, van de vloer tot de bedbodem.

Waar kan ik extra hoge hoogslapers vinden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die zul je niet snel tegenkomen in grote aantallen (dus goedkoop!) omdat je dan bijna tegen het plafond ligt in de meeste huizen. Verder loop je niet onder zo'n bed maar zit je eronder (aan een bureau).

Antwoorden (1)

Ja hoor, Harry kan tot 2.50 meter hoog.
http://www.bedopmaat.nl/hoogslapersstapelbedden.htm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Net wat ik al zei, niet in grote aantallen bij een ikea achtige winkel. Je moet dan echt een hoog plafond hebben daar om genoeg frisse lucht te krijgen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ze zijn er, en daar gaat het om, dat is de vraag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had er tot voor kort ook een, gemaakt door mijn (nu) schoonvader en echtgenoot in één middagje... Beiden zijn ze niet per se heel handig of technisch, het is vrij eenvoudig zelf te maken. Bij mij van steigerhout, dat is vrij goedkoop en erg stevig. (en mooi)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En zijn er dan misschien ook hoogslapers die je niet in hoeft te bouwen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het bed (ook in de link) van Hart in Aktie laat duidelijk zien dat dat niet ingebouwd hoeft te worden.