Mijn (staande) antieke klok slaat een slag te weinig (bijv om 1000 u 9 slagen); hoe krijg ik het slagmechanisme weer op tijd"?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Antwoorden (2)

Of het goed is weet ik niet,maar ik zet de kleine wijzer l uur voor uit,dan zet ik hem stil.tot het de tijd weer is,dan weer op gang doen en dan moet hij de juiste tijd weer aan geven.
burgos
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vóóruit?
Als het een antieke klok is zal ik als ik u was een maker zoeken en niet zelf aan gan prutsen of eerst aan de maker vragen wat je er zelf aan kan doen