Kan ik het kraken van het vinyl van mijn waterbed laten stoppen?

Sinds een paar weken kraakt het vinyl van mijn waterbed.
Ik doe er elk half haar conditioner in en maak het oppervlakte regelmatig schoon.
Sinds enkele weken lijkt het wel of ik op krakend leer lig (qua geluid dan).
Het slaapcomfort is niet minder, behalve dan dat ik vannacht wakker werd toen ik me omdraaide... Van het gekraak dus.
Is hier iets aan te doen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan ben ik bang dat het vinyl van je waterbed zijn langste tijd gehad heeft. Dat kan je het beste onderhouden met speciaal Vinyl onderhoudsspul om alles lekker soepel (en geruisloos) te houden.

Antwoorden (1)

het is misschien wat werk om dat bed leeg te laten lopen maar dit lijkt me de beste oplossing een hoeslaken aan de onderkant of een matrasbeschermer onder de waterzak doen dan moet het gekraak over zijn