Kan een eettafel van 90 cm breed in een nis van 250 cm breed?

Wij hebben een ongebruikt open nis in onze woonkamer, welke 2.50 m breed is. Hier willen we graag de eethoek in kwijt. Tafel moet 1.80 m lang worden en 0.90 m breed.
Houden we dan nog voldoende ruimte over om er fatsoenlijk aan te zitten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1K
Amadea
10 jaar geleden
Dan zou je er een "stübli" van moeten maken: een houten bank zonder leuningen tegen de muur plaatsen, waar je middels doorschuiven op gaat zitten. Aan de open zijde kunnen wel stoelen staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, goed idee Amadea! Thuis op wintersport :))

Antwoorden (1)

Nis 2.50mtr.tafel 90cm.blijft over 1.40mtr. aan beide zijden over,70cm.keukenstoel zijn ongeveer 50cm. diep.het kan dus.of het lekker aanvoelt betwijfel ik,maar het kan.